Відслідкувати доставку

Зазвичай доставка займає 1-3 дні. Точну дату доставки товару вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення. 

Послуга «Грошовий переказ» оплачується клієнтом, згідно тарифів сервісу доставки. Замовлення можно забрати й оплатити в будь-якому відділенні Нової Пошти або в нашому магазині.

Доставка неоплаченого замовлення, або без передплати не здійснюється.
Адресна доставка здійснюється за умови 100% оплати замовлення до відправки.

Якщо ваше замовлення відправляється з будь-якого міста, окрім м.Киев, на склад компанії «Нова пошта» у вашому місті — вартість доставки розраховується згідно тарифів сервісу доставки.

При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або картку кліента "Нова Пошта". Передплачений товар може отримати тільки та людина, на кого оформлена доставка.

Оплата замовлення

— Безготівкова - на розрахунковий рахунок компанії

Оплата за безготівковим розрахунком проводиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок. Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним чином: Після оформлення замовлення, менеджер магазину факсом або електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.
 

Обмін та повернення товару

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення і обміну товарів можливе протягом 14 днів після здобуття товару покупцем.  Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.  

Умови повернення для товарів належної якості.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну, що діє.

Як зробити повернення чи обмін товару:

- Необхідно повідомити менеджера по необхідність заміни чи повернення товару
- У відповідь ви отримаєте данні для відправки товару
- Спакувати відправлення, та відправити його за вказанною адрессою
- Після огляду товару на відповідність умовам повернення вам буде відправлений інший товар, на заміну, чи будуть поверненні кошти.

 Кошти повертяються на наступний день після отримання товару, на рахунок з якого була оплата
Послуги пересилки (Нової Пошти) сплачує покупець.